حضور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد در نمایشگاه دستاوردهای دهه فجر


یزدفردا "خبرنگار كميته كودك و نوجوان: عاليه سلطاني:همزمان با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دهه فجر در حسینیه آقا، غرفه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز آغاز به کار کرد.


به گزارش روابط عمومي كانون استان يزد، در این نمایشگاه که با حضور استاندار یزد، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد و جمع کثیری از مسئولین استان افتتاح شد، رضایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استان یزد با بیان اینکه در این نمایشگاه 120 غرفه شرکت دارند گفت: 100 غرفه نمایشگاه ویژه دستگاه های اجرایی و نهادهای فرهنگی،اجتماعی و اقصادی است و 20 غرفه شامل صنایع دستی، مواد غذایی و.... می باشد که در خارج از سالن مستقر است.


استاندار یزد نیز در مراسم افتتاح اين نمايشگاه با گراميداشت فرا رسيدن سي و دومين پيروزي انقلاب اسلامي ايران، مهمترین ویزگی امام خمینی(ره) را پیوند نیت و دل به خداوند دانست و خاطر نشان ساخت: کسی که نیت او خدایی باشد کارهایش هم خدایی است و امام خمینی (ره) همانطور که با خدا صادق بود با ملت ایران نیز صادق بود.


فلاح زاده افزود: حکومتی که امام رهبری کرد و به پیروزی رساند با اتکا به خداوند و حمایت مردم بود و امام آمد و انقلاب را قانونمند کرد.


وی ادامه داد: دستاوردهای انقلاب دستاوردهای علمی، صنعتی، اقتصادی، فرهنگی و ..... می باشد که این دستاوردها هنر ولایت فقیه است.


در ادامه این مراسم، استاندار یزد ضمن بازدید از نمایشگاه، در غرفه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد نیز حضور یافت و از نزدیک در جریان فعالیت های این غرفه قرار گرفت.


محبوبه بنازاده مسئول غرفه کانون ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این غرفه گفت: کانون پرورش فکری در این نمایشگاه ضمن معرفی فعالیت های فرهنگی و هنری کانون، کارگاه نقاشی و کاردستی را نیز برای کودکان برپا کرده است.


وی تصریح کرد: کودکانی که به همراه خانواده خود به نمایشگاه می آیند می توانند در غرفه کانون با موضوع انقلاب و شعارهای انقلاب نقاشی بکشند و همچنین با وسایلی که در اختیارشان می گذاریم پرچم بسازند و با خود به خانه ببرند.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا